ZKtime V18

ZKTime V15 Osnovna Platforma nacin rada

Web aplikacija u kontekstu softvera za evidenciju radnog vremena.

Web aplikacija koristi istu mrežu kao i drugi podaci za komunikaciju, kao što su elektronska pošta, web servisi i kompjuterska telefonija (VOIP). Podaci se prenose preko žičnih ili bežičnih mreža korišćenjem internet protokola. Program koji je zasnovan na Web-u može da se koristi sa bilo koje tačke na mreži, bilo da mu se pristupa preko lokalne mreže (LAN), regionalne mreže (WAN), ili Interneta, što znači da podaci mogu da se čitaju ili presnimavaju sa bilo koje tačke na planeti sa koje može da se ostvari internet veza.

Bez obzira na način na koji se podaci prenose, web sistemi za evidenciju radnog vremena se sastoje od sledećih elemenata: mrežnih terminala, uređaja za skladištenje i softvera za upravljanje. Svakom uređaju se dodeljuje IP adresa. Web software i mrežni terminali imaju brojne prednosti: fleksibilnost sistema, njegova proširivost i mogućnost ažuriranja softvera. Za razliku od USB terminala, koji moraju da budu direktno povezani sa računarom, mrežni terminali se mogu povezivati na mrežu sa bilo kog mesta. Mreža, server i uređaji koji ih povezuju (komutatori, razvodnici, a često i uređaji za skladištenje) deo su standardne IT opreme.

Web aplikacija u većini rešenja nudi krajnjem korisniku četiri osnovne prednosti:

  • Jednostavan prenos – veliki broj korisnika može primati izveštaje na bilo kom mestu na svetu preko ožičenih ili bežičnih konekcija, zahvaljujući zajedničkoj IT mreži.
  • Vrhunski kvalitet izveštaja u realnom vremenu – u trenutku generisanja izveštaja
  • Otvorenu platformu za integraciju novih terminal u postojeći system
  • Veću operativnost i neograničen broj informacija za potrebe menadžmenta (jednostavno se čuvaju i može im se pristupiti u bilo koje vreme).

Sistemi Web aplikacije su fleksibilni i lako se mogu proširiti.

Mrežni terminali se mogu pripojiti sistemu i umrežiti sa bilo koje lokacije, što znači da sistem može da se nadogradi i prilagođava potrebama korisnika, bez skupih dodatnih izmena na mreži.

Sistem je moguće podesiti tako da veći broj korisnika dobija izveštajeodređenog datuma ili određenog dana u nedelji.

Postoji mogućnost generisanja i slanja vanrednih izveštaja u slučaju nepravilnosti u radu (kašnjenje, izostajanje…).

Zahvaljujući daljinskom pristupu preko bezbednog linka,koristeći sve bezbedonosne protokole, menadžeri pregledaju i procenjuju kvalitet rada zaposlenih iz svoje operativne baze, dok im obaveštenja o mogućim nepravilnostima u radu stižu pomoću inteligentnog menadžmenta.

Identifikacija i autorizacija je zasnovana na naprednim tehnologijama:

  • RFID – bez-kontaktne indetifikacione kartice Proximity Card (125 KHz)
  • Smart Card (13.56 MHz)
  • FP ID – biometrijska identifikacija putem otiska prsta
  • PIN – unošenjem numerickog koda zaposlenog putem tastature. Moguće je korišćenje više gore navedenih metoda identifikacije i autorizacije istovremeno. Time dodatno povećavate bezbednost i smanjujete mogućnost zloupotrebe
  • Prepoznavanje Lica
  • Prepoznavanje roznjace oko